Користується попитом «літня» продукція

Сезонний попит на мінеральні добрива «ДНІПРОАЗОТ» влітку у споживачів традиційно падає, а ось на продукцію санітарно-побутового характеру, навпаки, збільшується. В першу чергу, це стосується гіпохлориту натрію, який широко застосовується в процесах водопідготовки, для дезінфекції та знезараження води в басейнах і водоймах. До відома, це засіб ефективний проти всіх відомих патогенних бактерій, вірусів, грибкових інфекцій і найпростіших.

Якщо в квітні реалізація гіпохлориту становила 97,6%, то в травні вона збільшилася вже в 2 рази, а в червні – в 1,8 рази в порівнянні з квітнем. Географія поставок охоплює практично всю Україну.

Не меншим попитом у споживачів користується і продукція управління по виробництву товарів народного вжитку ПАТ «ДНІПРОАЗОТ» .У червні на підприємстві випустили (з урахуванням миючих засобів на основі гіпохлориту натрію) 75,0 тисяч флаконів, 10 тисяч флаконів засобу для розчинення забруднень каналізаційних труб «Кріт» і 2,0 тисячі флаконів засобу для видалення іржі і вапняних відкладень «САНФАКТОР».

Продукцію УПВ ТНВ можна також придбати і в магазині «Добробут», який знаходиться в управлінському приміщенні ПАТ «ДНІПРОАЗОТ» за адресою пр.Конституції, 2-в.