Постачання електричної енергії споживачу

Нормативні акти

Конституція України
Про ліцензування видів господарської діяльності
Закон України про електроенергетику
Закон України про ринок електричної енергії
Постанова НКРЕКП №1469 від 27.12.2017
Постанова КМУ №1136 від 19.07.2000
Постанова КМУ №207 від 19.02.1996
Постанова КМУ №1139 від 19.07.2000
Постанова НКРЕКП №307 від 14.03.2018
Постанова НКРЕКП №308 від 14.03.2018
Постанова НКРЕКП №309 від 14.03.2018
Постанова НКРЕКП №310 від 14.03.2018
Постанова НКРЕКП №311 від 14.03.2018
Постанова НКРЕКП №312 від 14.03.2018
Договір між членами оптового ринку

Договір та комерційні пропозиції

Інформація про комерційні пропозиції на постачання електричної енергії на
січень-червень 2019 р.

Договір про постачання електричної енергії споживачу
Комерційна пропозиція №1 - погодинний облік електричної енергії, попередня оплата, плата за надання послуг з розподілу електричної енергії здійснюється Споживачем Оператору системи розподілу.
Комерційна пропозиція №2 - погодинний облік електричної енергії, оплата плановими платежами, плата за надання послуг з розподілу електричної енергії здійснюється Споживачем Оператору системи розподілу.

Для укладення договору необхідно:

  1. Обрати вигідну Вам комерційну пропозицію.
  2. Ознайомитись з умовами Договору про постачання електричної енергії Споживачу.
  3. Зв'язатись з представниками АТ “ДНІПРОАЗОТ” для підписання документів.

Також, відповідно до п.3.2.10. Правил роздрібного ринку електричної енергії, споживач також надає:

Документи

Ліцензія АТ «ДНІПРОАЗОТ»
Витяг з ЄДР АТ «ДНІПРОАЗОТ»
Витяг з реєстру платників ПДВ

Порядок звернення споживачів

У разі виникнення спірних питань, звертайтесь за адресою

51909, Дніпропетровська обл., м.Кам’янське, вул. С.Х.Горобця, 1, (будівля заводоуправління) каб.227.
Режим роботи:
понеділок - четвер з 8:00 до 17:00,
п’ятниця з 8:00 до 16:00,
перерва 12:00 – 12:48;
тел. 0569 55-88-88, 0569 55-89-98, e_kozenko@azot.com.ua, mamuta@azot.com.ua

Особа, відповідальна за урегулювання спорів: Заступник Голови Правління АТ «ДНІПРОАЗОТ» – Пустовойт Андрій Михайлович.

Спори між Споживачем і Постачальником вирішуються шляхом досудового врегулювання спорів у прозорий, справедливий і швидкий спосіб.

Постачальник зобов'язаний розглянути всі скарги, отримані від Споживачів, і протягом одного місяця повідомити про результати їх розгляду.

У разі недосягнення між Споживачем та Постачальником згоди спірні питання вирішуються у порядку, встановленому чинним законодавством, у тому числі в судовому порядку.

Усі суперечки і розбіжності, які можуть виникнути щодо тлумачення і застосування Договору постачання електричної енергії або в зв'язку з ним, або інші суперечки, які можуть виникнути при взаємодії між Постачальником і Споживачем, будуть вирішуватися шляхом переговорів і консультацій.

У разі неможливості досягнення згоди Сторін в процесі переговорів і консультацій, Сторони мають право передати спір до господарських судів України.

Усі суперечки і розбіжності, які можуть виникнути щодо тлумачення і застосування Договору постачання електричної енергії або в зв'язку з ним, або інші суперечки, які можуть виникнути при взаємодії між Постачальником і Споживачем, будуть вирішуватися шляхом переговорів і консультацій.

Контакти для звернення споживачів

Номер телефону для звернення споживачів 0569) 55-88-88, (0569) 55-89-98, факс (0569) 53-93-66
Електронна пошта для прийому електронних повідомлень від споживачів: e_kozenko@azot.com.ua, Мамута Дмитро Юрійович