Постачання електричної енергії споживачу

Нормативні акти

Конституція України
Про ліцензування видів господарської діяльності
Закон України про електроенергетику
Закон України про ринок електричної енергії
Постанова НКРЕКП №1469 від 27.12.2017
Постанова КМУ №1136 від 19.07.2000
Постанова КМУ №207 від 19.02.1996
Постанова КМУ №1139 від 19.07.2000
Постанова КМУ №307 від 14.03.2018
Постанова КМУ №308 від 14.03.2018
Постанова КМУ №309 від 14.03.2018
Постанова КМУ №310 від 14.03.2018
Постанова КМУ №311 від 14.03.2018
Постанова КМУ №312 від 14.03.2018
Договір між членами оптового ринку
Правила користування електричною енергіею

Тарифи на електричну енергію

Інформація щодо вартості електричної енергії ПрАТ «ДНІПРОАЗОТ» на 2017р.

Місяць 1 клас, грн. за 1 кВт*год 2 клас, грн. за 1 кВт*год
Січень - 1,69750
Лютий - 1,73850
Березень - 1,74030
Квітень - 1,80970
Травень - 1,80970
Червень - 1,80970
Липень - 1,81130
Серпень - 1,81130
Вересень - 1,81130

Порядок звернення споживачів

У разі виникнення спірних питань, звертайтесь за адресою

51909, Дніпропетровська обл., м.Кам’янське, вул. С.Х.Горобця, 1, (будівля заводоуправління) каб.227.
Режим роботи:
понеділок - четвер з 8:00 до 17:00,
п’ятниця з 8:00 до 16:00,
перерва 12:00 – 12:48;
тел. 0569 55-88-88, 0569 55-89-98, e_kozenko@azot.com.ua, mamuta@azot.com.ua

Особа, відповідальна за урегулювання спорів: Заступник Голови Правління АТ «ДНІПРОАЗОТ» – Пустовойт Андрій Михайлович.

Спори між Споживачем і Постачальником вирішуються шляхом досудового врегулювання спорів у прозорий, справедливий і швидкий спосіб.

Постачальник зобов'язаний розглянути всі скарги, отримані від Споживачів, і протягом одного місяця повідомити про результати їх розгляду.

У разі недосягнення між Споживачем та Постачальником згоди спірні питання вирішуються у порядку, встановленому чинним законодавством, у тому числі в судовому порядку.

Усі суперечки і розбіжності, які можуть виникнути щодо тлумачення і застосування Договору постачання електричної енергії або в зв'язку з ним, або інші суперечки, які можуть виникнути при взаємодії між Постачальником і Споживачем, будуть вирішуватися шляхом переговорів і консультацій.

У разі неможливості досягнення згоди Сторін в процесі переговорів і консультацій, Сторони мають право передати спір до господарських судів України.

Усі суперечки і розбіжності, які можуть виникнути щодо тлумачення і застосування Договору постачання електричної енергії або в зв'язку з ним, або інші суперечки, які можуть виникнути при взаємодії між Постачальником і Споживачем, будуть вирішуватися шляхом переговорів і консультацій.

Контакти для звернення споживачів

Номер телефону для звернення споживачів 0569) 55-88-88, (0569) 55-89-98, факс (0569) 53-93-66
Електронна пошта для прийому електронних повідомлень від споживачів: e_kozenko@azot.com.ua, Мамута Дмитро Юрійович